Виробництво упаковки для косметики

Індустрія краси вимагає особливого підходу як до створення продукції, так і до її презентації. Упаковка для косметики – найефективніший інструмент, який допомагає привернути увагу потенційних клієнтів саме до вашого товару. На вигляд покупець може попередньо оцінити якість вмісту і скласти враження про бренд. Стильний та актуальний дизайн є потужним стимулом для збільшення продажів. Він демонструє відповідність косметичного продукту останнім тенденціям, допомагає ідентифікувати улюблену торгову марку та підштовхує до покупки новинок.

У чому особлива важливість косметичної упаковки?

Вперше взявши до рук косметичний продукт, споживач не знає про його особливості та властивості. Продумана упаковка косметики дозволить йому отримати цінну інформацію про товар:

  • склад продукту. Вказувати список компонентів косметики – обов’язок кожного виробника. Зовнішня обгортка – найзручніше місце розміщення цієї інформації;
  • переваги використання. Виокремити ключові особливості товару безпосередньо на виробі – відмінне рішення, яке полегшить покупцю пошук відповідного товару, здатного задовольнити його потреби;
  • способі застосування. Надання цих даних допоможе покупцеві правильно використовувати косметику та досягати найкращих результатів.

Часто косметична упаковка виступає як захист брендових продуктів від підробок. Її унікальний дизайн досить складно скопіювати. Оригінальне оформлення надає особливої ​​цінності продукту.

Продумане оформлення – ключ до успішного продажу

Привернути увагу до товару – основне завдання яскравих коробочок та флаконів нестандартної форми, що красуються на полицях магазинів. Висока конкуренція підштовхує виробників до пошуку нестандартних рішень, з яких вдається виділити косметику власного бренду і натомість конкурентів. 

Косметична упаковка здатна вирішити кілька важливих завдань:

  • зробити ваш бренд більш впізнаваним. Фірмовий стиль, логотипи, використання особливого формату пакування дозволить легко знайти продукцію улюбленої косметичної компанії в магазині;
  • залучити клієнтів. Виділяючи основні властивості продуктів за допомогою зовнішнього оформлення, ви полегшуєте завдання покупцю, який шукає товар із певними характеристиками;
  • вплинути на емоції та відчуття. Зовнішній вигляд дозволяє ще до тестування визначити якість товару та викликає відповідні асоціації;
  • уявити новинку. Особливий дизайн допоможе ідентифікувати такі товари та привернути до них підвищену увагу;
  • виділити спеціальні пропозиції. Яскраво позначаючи унікальні акції та бонуси, ви отримаєте відмінний результат промокампанії;
  • зробити подарунки покупцям. Гарно оформлені комплекти, випуск яких присвячений святам, допоможуть збільшити продажі.

Продумана упаковка для косметики виконує не лише естетичну, а й практичну функцію. Вона має бути достатньо міцною і захищати вміст від зовнішніх механічних впливів та пошкоджень. Коробка забезпечить продукції стійкість на магазинній полиці, зручність транспортування та зберігання.

Як привернути увагу клієнта за допомогою дизайну

Перед тим, як замовити упаковку для косметики, варто не тільки візуально оцінити її привабливість, але також визначити специфіку впливу на покупця. Кожна із складових дизайну грає свою роль у загальному сприйнятті:

  • колір – він першим привертає увагу. Він має здатність впливати на підсвідомість покупців. Темні відтінки асоціюються з високою результативністю, синій демонструє надійність, а червоний – силу та міць. Зелений є вибором екологічних брендів, білий – символізує чистоту, а блакитний – приналежність косметики до елітного класу;
  • форма – дозволяє з першого погляду ідентифікувати товар як унікальний. Вона може демонструвати специфіку його складових або мати дизайн, характерний для певної лінійки продуктів;
  • зображення – спосіб формування асоціацій. З їхньою допомогою можна продемонструвати ексклюзивність продукції та її приналежність до певного сегменту;
  • текстове супроводження – навіть короткого слогана буває достатньо, щоб отримати найважливішу інформацію про характер продукту і підкреслити його унікальність.

Оперуючи ключовими елементами дизайну косметичної продукції, ви можете уявити свій товар у найбільш вигідному світлі, правильно продемонструвавши покупцям його найкращі сторони.

Сучасні тренди в оформленні упаковки для косметики

Виробництво упаковки для косметики, яка подобатиметься клієнту та приверне його увагу, неможливо організувати без урахування сучасних трендів. Так чи інакше, вони впливають на кожного споживача та впливають на рівень затребуваності вашої пропозиції.

Головні сучасні тренди – це:

  • мінімалізм. Виділяється простотою форм та відсутністю великої кількості декору. Чудово підходить для косметики, властивості якої можна описати кількома словами. Зручна проста упаковка має великий попит серед чоловічої аудиторії;
  • мобільність. Упаковка, яка легко трансформується і дозволяє виділити окремий засіб, тішить своєю практичністю та зручністю;
  • екологічний підхід. Застосування при виробництві матеріалів, безпечних для навколишнього середовища, що піддаються переробці та повторному використанню, – важлива відмінність екотренду;
  • vintage. Досягненнями минулих років не лише надихаються, а й наголошують на ексклюзивності косметики. Особлива обробка демонструє розкіш та гарний смак свого власника;
  • позитивізм. Косметична упаковка з яскравими зображеннями та веселими мультиплікаційними персонажами сьогодні користується попитом і серед дорослих.

Враховуючи сучасні тенденції та пріоритети покупців, ви легко завоюєте лояльну клієнтську аудиторію та зможете просувати власну торгову марку.

Як продемонструвати особливості вашого бренду за допомогою упаковки?

Бренду важливо сформувати свій стиль та унікальний підхід до оформлення продуктів. Бажано, щоб все виробництво упаковки для косметики підкорялося єдиній ідеї.

Фармацевтична косметикаХарактеризується етикеткою, що легко читається, з великою кількістю інформації та простим дизайном.
Ексклюзивні засобиВідрізняються плавними формами та лаконічним оформленням із золотим та срібним тисненням. Часто в їх виробництві використовуються приємні на дотик матеріали.
Екологічні продуктиНаголошується на близькості до природи за допомогою зображення рослин, квітів, народних орнаментів. Нерідко для виділення екопродуктів використовуються мінімалістичні крафтові упаковки.
Товари середньо вартісного сегменту Виділяються за допомогою м’яких нейтральних відтінків, власного логотипу та лаконічного стриманого стилю.
Косметика мас-маркетуПривертає увагу використанням яскравих етикеток та великих шрифтів.

Часто бренди використовують певну колірну гаму, розміщують на всіх своїх продуктах унікальний логотип чи символіку. Специфічна форма коробки та стиль шрифтів дозволяють безпомилково визначити продукти конкретної марки.

Основні вимоги до косметичної упаковки

Крім ретельно продуманого дизайну, якісне пакування для косметики відрізняється:

  • зносостійкість. Важливе призначення упаковки – захищати від пошкоджень вміст. Вона повинна легко витримувати зовнішні дії, зберігаючи зовнішню привабливість;
  • надійністю. Міцна упаковка дозволяє зберегти цілісність товару і справляє сприятливе враження на клієнтів;
  • інформативністю. Упаковка повинна містити важливу для споживача інформацію про склад, дату і місце виробництва, терміни та умови зберігання, особливості застосування продукту;
  • здатністю захистити продукт від відкриття. Запаковану косметику купують охоче, оскільки є гарантія того, що продукт не тестувався і не використовувався
  • відповідністю класу та собівартості косметичної продукції, що знаходиться всередині. Зазвичай у її виробництво закладається бюджет, що дорівнює 5-10% підсумкової ціни.

Втілити ці стандарти в життя дозволяють якісні сучасні матеріали та професійне обладнання, на якому виготовляються пакувальні матеріали.

Що потрібно, щоб отримати
оригінальну упаковку для косметики

Розробити унікальне оформлення упаковки для косметики допоможе розуміння потреб клієнтів:

  • їх способу життя. Засоби для професійного використання доцільно випускати у великому форматі. Невелика кількість косметичного засобу швидко закінчиться і змусить знову йти в магазин. Для регулярного домашнього застосування занадто великий формат виявиться незручним. Якщо косметика займає багато місця, її незручно брати з собою та використовувати регулярно, що підштовхне до пошуку компактнішої заміни;
  • мотивів купувати косметику. Якщо засоби призначені для певного віку або боротьби з конкретними проблемами, це має бути зрозумілим для зовнішнього оформлення;
  • поглядів та цінностей. Екологічність, люксовість або будь-який інший особливий підхід до виробництва косметики має читатись за її дизайном.

Створіть правильну упаковку і клієнти самі прийдуть за вашою косметикою. Продуманий дизайн допоможе значно скоротити витрати на рекламну кампанію.

Дизайн-Принт Україна – найкращі упаковки для справжніх гуру косметичної індустрії.

Розуміючи, як сучасним виробникам косметики складно виділитися на тлі конкурентів та просунути свій продукт, компанія Дизайн-Принт Україна готова надати всебічну допомогу у створенні правильної упаковки. 20-річний досвід роботи у сфері поліграфії, а також наявність у розпорядженні сучасного парку найкращої друкарської техніки дозволяють нам втілювати у життя рішення будь-якої складності. Реалізуючи комплексний підхід до виробництва упаковки для косметики, ми пропонуємо:

  • індивідуальну розробку макету з урахуванням особливостей продукту та бренду;
  • підбір рішень із можливістю адаптації під будь-який бюджет;
  • повний цикл виробництва з виконанням друку, тиснення, фольгування, ламінації та лакування, фігурної висікання на матеріалах будь-якої щільності;
  • своєчасне виконання замовлень у будь-якому обсязі – від однієї штуки до багатотисячного тиражу.

Працюючи з Дизайн-Принт Україна, ви зможете придбати упаковку для косметики, оформлення якої відповідає сучасним трендам та вашому персональному баченню.

Бажаєте стати нашим клієнтом? Звертайтесь, наші менеджери завжди раді Вам!

Меню