POS-матеріали

  1. Головна
  2. /
  3. POS-матеріали

“На маленьких подарунках тримається дружба, на великих – любов”. Я. Іпохорська

ВІЗИТКА

ВІЗИТКА

ФЛАЄР, ЛИСТІВКА, БУКЛЕТ

ФЛАЄР, ЛИСТІВКА, БУКЛЕТ

ВОБЛЕР

ВОБЛЕР

ЦІННИК І БІРКА

ЦІННИК І БІРКА

ШЕЛФТОКЕР І ШЕЛФСТОППЕР

ШЕЛФТОКЕР І ШЕЛФСТОППЕР

НЕКЕР І НЕКХЕНГЕР

НЕКЕР І НЕКХЕНГЕР

ВІЗИТКА

Незамінний атрибут ділового спілкування. Є невеликою паперовою, картонною або пластиковою карткою з даними про людину або організацію. Залежно від призначення, візитка може містити ім’я власника  або назву і логотип компанії, номер телефону, адресу, електронну пошту, перелік послуг, що надаються, відомості про сферу діяльності. Цей вид друкарської продукції частенько не просто є носієм інформації, але і відображає у своєму дизайні характер особи, що представляється, або фірми.

ФЛАЄР, ЛИСТІВКА, БУКЛЕТ

Найпоширеніший вид роздаткового матеріалу для проведення промоакцій та рекламних кампаній. Його мета – привернути до події або знижки максимальну кількість людей за мінімальний відрізок часу. Ця невелика рекламна листівка виконується найчастіше в яскравому кольорі і в стилі, найбільш відповідному тематиці майбутнього заходу. Флаєри складаються таким чином, щоб саме Ваша пропозиція привертала і зацікавлювала до компанії потенційну аудиторію. Робиться акцент на вигодах і конкурентних перевагах, сама рекламна листівка не перевантажується текстом і містить зображення, що привертають увагу. Особливість даної поліграфічної продукції та її цінність для клієнтів полягає в тому, що флаєр часто є перепусткою на захід, або дає можливість отримати знижку на товар або послугу.

ВОБЛЕР

Воблер (англ. to wobble – гойдатися, тремтіти) –  елемент рекламного матеріалу, представлений в найрізноманітніших формах, незмінним атрибутом якого є гнучка «ніжка». Саме на цій «ніжці» воблер кріпиться безпосередньо в місцях продажу рекламованого товару: в прикасових зонах, на стендах, до вітрини. Свобода у виборі дизайнерського рішення є важливою перевагою цього виду поліграфії, що сприяє оптимальному виконанню свого завдання – привернути увагу покупця безпосередньо в момент вибору товару. Крім цього, воблери, будучи постійно на виду і виділяючись яскравістю, формують запам’ятовування і подальше пізнавання товару.

ЦІННИК І БІРКА

Рекламно-інформаційна друкована продукція, яка служить для маркування та обліку товару, повідомляє покупцеві основні характеристики продукту. Щільність паперу або картону, з яких виготовляються цінники, можуть варіюватися. Це, в свою чергу, впливає на ступінь презентабельності готового виробу. Якість, привабливість, інформативність цінника, зручність його прочитання – від цих чинників залежить, яким буде перше враження потенційного покупця і, як результат, успіх продажів.

ШЕЛФТОКЕР І ШЕЛФСТОППЕР

Шелфтокер (від англ. Shelftalker- буквально «говорить панель») – поліграфічний виріб, що має вигляд панелі, яка кріпиться до прилавків або стелажів для візуального виділення певної групи товарів: продукції одного бренду або торгової лінійки, новинок або акційних пропозицій. Такий рекламний матеріал має яскраве колірне рішення і служить для привернення уваги потенційного покупця і спонукання його до придбання продукту. На шелфтокерах можуть бути розміщені: назва товару і бренду, логотип, ціна, знижка, рекламний слоган, споживчі властивості продукту.

НЕКЕР І НЕКХЕНГЕР

Некер або некхенгер (в оригіналі necker або neckhanger, що буквально перекладається як «висячий на шиї») – рекламний продукт, який кріпиться до шийки товару, часто – за допомогою тасьми. Залежно від інформації, яку хоче донести рекламодавець своєму покупцеві, Некери можуть приймати форму цінника, міні-буклета або книжки. Некхенгер- цінник буде являти собою найпростіший ярличок з логотипом компанії, віконцем для ціни і якоїсь додаткової інформації. Некери у вигляді міні-буклетів за своїми функціями і зовнішнім виглядом нічим не відрізняються від звичайних буклетів, крім розмірів. Книжки ж виступають вже в ролі повноцінних каталогів товарів певного бренду. Дані вироби друкарні використовуються переважно в рекламі напоїв і косметики.

Хочете стати нашим клієнтом! Але ще не знаєте як?

Меню

Обратный звонок