Подарункова упаковка

  1. Продукція
  2. /
  3. Подарункова упаковка

Подарунок оцінюють за упаковкою

Перші емоції завжди найяскравіші, а перше враження найсильніше. Саме тому у виборі подарунка ми завжди так старанно обираємо упаковку. Прагнемо, щоб вона відповідала настрою свята, характеру майбутнього господаря і самому подарунку, але при цьому була незабутньою, стильною і навіть практичною. Все це обов’язково враховується під час виготовлення подарункової упаковки. Це особливий процес, який необхідно делегувати лише професіоналам, адже на кону не лише авторитет компанії, а й емоції людей, які вам довіряють.

Основні функції подарункової упаковки

Мода на гарно упаковані подарунки народилася в США після Великої депресії та швидко поширилась по всьому світу. Все частіше люди стали брати за правило не просто вибирати відповідний презент, а красиво його подавати, щоб разом із любов’ю та турботою демонструвати свою оригінальність.

Дуже швидко цю тенденцію підхопили й великі компанії, які, вивчивши попит на купівлю, вивели виробництво подарункової упаковки на потік. Сьогодні вона є обов’язковим атрибутом святкової атмосфери та виконує кілька важливих функцій:

  • Практична. Упаковка не тільки робить транспортування подарунка зручнішим, а й захищає його. Важко ж уявити чайний набір, який презентується без відповідної коробки.
  • Рекламна. Товар у гарній упаковці завжди приваблює в першу чергу.. У нього більше шансів бути поміченим та придбаним. Так, з одного придбання може розпочатись дружба з брендом.
  • Вияв турботи про споживача. Вдаючись до виготовлення подарункового пакування, виробник товару спрощує покупцю завдання. Він відразу продає готове рішення, позбавляючи зайвих турбот і витрат.
  • Нагадування про необхідність придбання. Ця функція є найбільш актуальною для товарів, що реалізуються до календарних свят. Візьмемо новорічний набір солодощів. Вони з’являються на прилавках куди раніше урочистості та своїм яскравим дизайном ненав’язливо нагадують покупцям про те, що настав час уже шукати подарунки під ялинку.

Щоб досягти точного попадання у всі ці цілі, до процесу розробки такої поліграфії потрібно підходити відповідально, враховуючи переваги споживачів, а також думки маркетологів і дизайнерів.

Основні види подарункової упаковки

Виробництво подарункової упаковки пропонує широкий асортимент ексклюзивних рішень. У тренді сьогодні не химерність, а екологічність та практичність. Оптимальне рішення – виготовлення подарункової упаковки з паперу. Її можна поділити на три групи:

  • Подарункові пакети
  • Подарункові коробки
  • Подарункові конверти

Пакети. Завдяки простору для оформлення цей вид подарункової упаковки на замовлення легко поєднує у собі практичність та красу, святковий настрій та корпоративний стиль. Сучасні технології дозволяють випускати пакети з різних видів паперу (крейдованого, крафт-паперу тощо) та різних форматів (горизонтальні, вертикальні, під пляшку). Передбачені також різні варіанти ручок: вирубані, стрічки або паперові. Перевагою є перспектива повторного застосування. Якщо пакет зручний та міцний, він може бути використаний для зберігання або перевезення речей.

Коробки. Використовуються для дарування сувенірів, косметики, аксесуарів, одягу, посуду та багатьох інших предметів, які отримали статус подарунка. Виробництво подарункової упаковки такого типу здійснюється з картону різного рівня міцності. Форма виконання залежно від побажань замовника та особливостей товару може відрізнятись. Це можуть бути коробки типу «кришка-дно», «скринька», «пачка» або модель з демонстраційним віконцем – відкритим або з прозорою пластиковою вставкою.

Конверти. Така подарункова упаковка на замовлення виготовляється не так часто, як два вищезгадані види. Папки або ж конверти застосовуються для вручення сертифікатів, путівок, свідоцтв або документів, що підтверджують право власності. Бувають паперові або картонні, для міцності їх ламінують.

Особливості виготовлення подарункової упаковки 

Відразу доречно визначитися, що для виробництва подарункової упаковки краще використовувати більш якісні матеріали. Так вона зможе задовольнити вимоги щодо ошатності та презентабельності, виокремивши подарунок з рядової покупки. Особлива увага приділяється дизайну: він повинен не тільки відповідати корпоративному стилю, але й бути яскравим, аби дарувати настрій.

Якщо йдеться про пакети, то при виробництві подарункової упаковки варто розглянути варіанти із застосуванням ламінації (матової або глянцевої), використанням тиснення або лакування. Це надасть готовому виробу більш урочистого вигляду.

У випадку з коробками нюансів значно більше. Вони можуть бути різних видів і розмірів. 

Залежно від майбутнього функціоналу, подарункова упаковка на замовлення виготовляється з картону хром-ерзац, мікрогофрокартону або палітурного картону. 

Перший використовується для виробництва упаковки під легкі предмети: одяг та невеликі сувеніри. Мікрогофрокартон є досить дешевим та міцним матеріалом, товщиною до 3,5 мм. Особливість структури дозволяє наносити на нього зображення лише методом кашування, тобто наклейки лайнера з готовим малюнком. Декоративність у разі досягається шляхом наступного лакування чи ламінування. 

Палітурний картон хоч і має меншу товщину (від 1 до 3 мм), але по міцності та естетичності значно перевершує мікрогофрокартон, тому при виготовленні подарункової упаковки багато хто віддає перевагу саме йому.

Бажаєте стати нашим клієнтом? Звертайтесь, наші менеджери завжди раді Вам!

Меню