Паперові пакети: як упаковка впливає на формування іміджу

Компаніям, які обирають для корпоративних подарунків та презентації своєї продукції упаковки з паперу, важливо заздалегідь розібратися в нюансах, щоб розуміти, з чим йти до виробника – з переліком завдань чи готовим макетом. Від того, як виробник паперових пакетів реалізує задум, частково залежить імідж компанії.

Дарувати подарунки, сувеніри, рекламні матеріали співробітникам, клієнтам, партнерам – приємна традиція, яку дотримуються у багатьох країнах світу. Вже те, що компанія може собі це дозволити, говорить про її фінансову спроможність. Проте ефектним, що вражає такий маркетинговий хід роблять упаковки високої якості, тобто. зручні, красиві, інформативні, практичні та екологічні. Перевагу часто віддають сумкам з паперу, виготовленим на замовлення.

Міцний місткий пакет з ручками – це не одноразовий продукт, тому що він стає носієм інформації про компанію, як «довгограюча» реклама.

Що відрізняє презентаційний паперовий пакет

Варіантів виконання (оформлення) упаковки чимало:

  1. Розмір і форма залежать від очікуваного вмісту, який буде повністю прихованим усередині. Отже, для коробки цукерок та канцелярського приладдя потрібен неоднаковий формат, що обговорюється та затверджується окремо.
  2. Тип паперу відповідає за презентабельність, міцність, зносостійкість паперового виробу. Його обирають залежно від статусу одержувача подарунка, а також рівня заходу.
  3. Колір, текст, малюнок – варіативні складові, які:
    • відповідають корпоративному стилю;
    • містять лише логотип;
    • пропонують повну інформацію про послуги, що надаються;
    • відображають назву продукта.

Друк паперових пакетів починають лише після узгодження всіх нюансів оформлення. Це чи власний макет, чи створений спільними зусиллями замовника та дизайнерів друкарні. Повний виробничий цикл дозволяє працювати злагоджено, швидко, контролювати процес на всіх стадіях роботи із замовленням, включаючи момент відвантаження готової продукції.

З чого виготовляють паперові пакети

Відповідь очевидна – з паперу, але різних видів:

  • крафт – найекологічніший, в основі якого містяться целюлозні волокна. Стандартний колір – світло-коричневий. Крафтовий пакувальний матеріал добре пропускає повітря, вбирає вологу, але не руйнується від неї. Підходить для упаковки рекламованої продукції, подарунків, сувенірів, брендованих канцтоварів;
  • крейдована. Її відрізняють яскраві фарби, презентабельний вигляд, чіткість зображень, гарний блиск та приємні тактильні відчуття. Такий результат дає одно-або багатошарове крейдування – нанесення крейдової пасти на целюлозну основу;
  • картон – найтовший матеріал, який на фабриці виробляють із целюлози та макулатури. Поліграфічний картон тонший за інші сорти, для блиску і міцності його покривають крейдованим шаром.

Паперові пакети на замовлення мають і інші відмінності. Необхідна деталь – ручки, для виготовлення яких пропонується замовити паперовий шпагат, атласні стрічки, плетений шнур із накінечником або без нього.

Способи оформлення паперових пакетів

Дизайн-макет упаковки для корпоративного подарунку враховує специфіку компанії-замовника. Використовуючи різні види післяобробки, друкарня пакети робить неповторними. Крім широкої колірної гами та ламінації, пропонується нанесення малюнка та тексту декількома способами:

  • тиснення фольгою – отримання поглибленого зображення;
  • УФ-лакування – вид об’ємного глянцю. Лак наносять або суцільним шаром, або лише на малюнки та написи;
  • конгрів – створення опуклого (об’ємного) малюнка, що можна зробити майже на всіх паперових поверхнях.

Процеси або комбінують, або застосовують окремо. Щоб урізноманітнити упаковки з однієї партії, не змінюючи формат, технолог запропонує використання двох-трьох варіантів оформлення.

Як підібрати потрібний варіант паперових пакетів

Давати «добро» на друк пакетів потрібно лише тоді, коли з’явилася повна впевненість, що створений макет відповідає майбутній події, відповідає конкретним завданням, сподобається одержувачам.

Паперові упаковки з ручками логічно виглядатимуть на будь-якому заході: конференції, ювілеї, календарному чи професійному святі, презентації тощо. Перед оформленням важливо продумати кількість необхідних екземплярів та текст напису. 

На святкових та сувенірних він відображає суть події, на презентаційних –  містить назву продукту та бренд.

Створюючи прототип паперових пакетів, краще покладатися на досвід дизайнера та технолога, щоб уникнути непорозумінь та необґрунтованих витрат.

Бажаєте стати нашим клієнтом? Звертайтесь, наші менеджери завжди раді Вам!

Меню