Коробки з логотипом

  1. Продукція
  2. /
  3. Коробки з логотипом

Виробництво коробок з логотипом на замовлення

Перша картонна коробка, на яку була нанесена інформація про виробника, зійшла з конвеєра у 1870 році. У такій незвичайній на той час тарі була випущена вівсянка. Після довгих років використання незручної овальної форми нова стала справжнім проривом у світі упаковки. Вона намітила затребувану і сьогодні маркетингову тенденцію виготовлення коробок з логотипом виробника.

Будь-яка компанія прагне знайти оптимальний баланс у питаннях зниження витрат та задоволення споживчого попиту. Вибір вдалої упаковки не виняток.

З урахуванням сучасних трендів вона має бути екологічною: не шкодити здоров’ю людини та навколишньому середовищу. Мати будь-які габарити, щоб підходити для транспортування та оформлення різних товарів. Важливим є й питання практичності: упаковка має бути міцною, легкою та не займати багато місця. Ну і ключовий момент – вартість: вона має бути доступною, щоб не призводити до здорожчання товару.

Ідеальним рішенням поставленого завдання більшість компаній бачить використання як пакування картонних коробок, які відповідають всім заявленим критеріям. Але тут постає нове фінансове питання: чи варто вдаватися до додаткових витрат, щоб замовити коробки із логотипом?

Сумнів резонний, адже поява на поверхні певних графічних символів ніяк не впливає на експлуатаційні параметри. Зручнішою тара через брендування точно не стане, але ось функціонал свій розширить, перетворившись зі звичайної упаковки в інструмент, що зміцнює імідж та популярність компанії.

Виокремимо основні завдання, які вирішуються під час виготовлення фірмових коробок з логотипом. 

Коробки з логотипом виконують такі функції:

  1. Формує позитивне перше враження.
  2. Виокремлює товар серед конкурентних товарів, підкреслює його індивідуальність.
  3. Орієнтує споживача під час вибору потрібного товару.
  4. На тривалий термін фіксує візуальний образ результатів процесу вибору.
  5. Викликає позитивні емоції (особливо якщо поряд розміщений слоган компанії).
  6. Робить додаткову рекламу (покупці стикаються з коробками з логотипами не тільки, коли шукають товар, вони бачать їх під час транспортування, просто в магазині або під час вторинного використання тари).

Використання коробки з логотипом дозволяє взаємодіяти з цільовою аудиторією та просувати ваш бізнес. Численні експерименти підтверджують, що у виборі товарів велику роль грає зорова пам’ять покупця. Яскравим маячком для неї є ваш логотип на упаковці. Насамперед людина вивчає характеристики товару, у якому побачила знайомий знак. Якщо ж лояльність до бренду вже сформована, логотип стане беззаперечним аргументом на користь купівлі.

Основні види матеріалу для коробок із логотипом

Виготовлення коробок із логотипом можливе з різних видів картону, що робить їх використання доступним практично у всіх галузях. Базовий матеріал може відрізнятися ступенем жорсткості, міцності, здатністю зберігати форму та естетичними характеристиками, тому розглянемо основні види, з яких можна замовити коробки із логотипом:

  1. Целюлозний картон є найпопулярнішим матеріалом виготовлення упаковки. Естетичний, підходить для втілення стильних та незвичайних рішень.
  2. Хром-ерзац. Тонкий вид картону, що має високу естетичність. Має стійкість до стирання на місцях згинів. У некрейданому варіанті дозволяє друк коробок з логотипом у чорно-білій гамі. Крейдований вид картону підходить для ламінації повнокольорового зображення.
  3. Палітурний картон. Відмінно зберігає форму та зовнішній вигляд матеріалу. Однією з важливих переваг є здатність зберігати тепло та захищати продукт від поглинання запахів.

Форми коробок із логотипом 

Використання сучасного поліграфічного обладнання дає змогу брендувати картонну упаковку різної форми. Цей процес доступний і виправданий по відношенню до наступних видів коробок:

  • Чотириклапанні (найчастіше використовуються для упаковки та транспортування побутової техніки та великогабаритних товарів).
  • Пенали (нагадують форму сірникової коробки, підходять для штучних товарів або подарунків).
  • Лотки (виконують завдання невисоких відкритих ящиків різного розміру).
  • Кришки-дно (конструкція передбачає наявність двох розділених елементів, один з яких виконує функції кришки, другий – основного корпусу).
  • Книжки (мають на увазі з’єднання верхньої частини з однієї з бічних сторін, відкриваються за прикладом книги).
  • Органайзери (відрізняються наявністю внутрішніх перегородок, найчастіше використовуються для транспортування товарів, що б’ються).

І хоча кожен з перерахованих різновидів має на увазі свою сферу використання, це абсолютно не виключає необхідності нанесення фірмового знака компанії. Він зіграє свою роль, незалежно від виду коробки та покладеної в неї продукції.

Види друку при виготовленні коробок з логотипом 

Універсальність картону дозволяє не тільки використовувати випущені з нього коробки як упаковку для різноманітних товарів, але й застосовувати різні технології обробки поверхні даного матеріалу.

Досить оригінальним є метод шовкографії, але через специфіку технологічних процесів він підходить лише для невеликого тиражу упаковки.

Велика увага при виготовленні коробок з логотипом на замовлення приділяється післядрукарській обробці. Йдеться про лакування, тиснення фольгою, кашування або конгревне нанесення. Перелічені операції дозволяють надати упаковці ще більшого лоску та оригінальності. Тиснення фольгою дозволить отримати елементи в золотому, сріблястому кольорах та безлічі інших відтінків, а конгревне нанесення зробить їх опуклими. Усі перелічені моменти індивідуально обговорюються з дизайнером при розробці макету та обговоренні терміну його виконання.

Правила фірмового стилю

Упаковка відноситься до реклами, яка не дратує споживача. Вона надає інформацію, на яку у покупця є запит (терміни придатності, правила використання тощо), але разом з тим розповідає і про саму компанію. Щоб зв’язування працювало правильно при виготовленні коробки з логотипом, важливо дотримуватися фірмового стилю. У спрощеному сенсі термін – сукупність художніх елементів, що використовуються при створенні реклами. 

Сюди входять такі обов’язкові компоненти:

  1. Товарний знак (залежно від якості друку та матеріалів, що використовуються, передбачається як повна, так і спрощена версія).
  2. Фірмовий шрифт (багато компаній замовляють розробку спеціальних шрифтів або використовують суворо визначені, щоб клієнтам було простіше фокусуватися та запам’ятовувати).
  3. Фірмовий колір (брендбуки організацій обговорюють колір або поєднання кольорів, присутніх на упаковці, і в яких має бути виконаний товарний знак).

Навіть постійне використання конкретного матеріалу під час виготовлення упаковки є елементом фірмового стилю. Перераховані компоненти, як і пазли мозаїки, тільки зібрані правильно разом дають клієнту повне уявлення про товар та його виробника.

Бажаєте стати нашим клієнтом? Звертайтесь, наші менеджери завжди раді Вам!

Меню