Друк календарів

Вперше друк календаря було здійснено ще 1448 року самим Йоганном Гутенбергом. Випущений продукт здійснив фурор не менший, ніж видана в той самий період Біблія. Тисячі видатних винаходів після цього отримало людство, сотні разів встиг змінитись на стіні плакат з датами та місяцями, але він так і не втратив своєї популярності. Хіба що значно розширив функціонал, перетворившись із засобу фіксації днів, що минають, на невід’ємний атрибут корпоративної культури та ефективного маркетингу.

Чому потрібен друк календарів?

Чим же такі добрі ці видання, які щороку кожна компанія, що поважає себе, і організація прагнуть замовити календар, щоб потім використовувати його як сувенірну продукцію? 

Універсальність. Вони чудово підходять для всіх цільових аудиторій будь-якого бізнесу: своїх співробітників, ділових партнерів та клієнтів.

Таке широке охоплення передбачено природними характеристиками продукту:

  1. Відсутність обмеження за місцем використання. Кабінет керівника, учительська, кафе, коридор у квартирі – він є скрізь, де стежать за зміною днів.
  2. Практичність. Видання приносить конкретну користь, оскільки спрощує планування та організацію роботи.
  3. Тривалий період дії. Потрапивши на стіну чи робочий стіл, він пробуде там цілий рік.

Календар — це саме той подарунок, який ненав’язливий, але дуже ефективно представляє бренд. Достатньо лише при виготовленні календарів на замовлення продумати цікаву концепцію, розмістити на сторінках логотип, назву або контакти компанії — і ви отримаєте інструмент, здатний результативно виконувати два важливі завдання:

  • Рекламування компанії. Якщо ви тільки виходите на ринок, він розповість про вас, послуги чи вироблені товари, змотивує до певних дій, підвищить впізнаваність бренду.
  • Зміцнення іміджу. Виготовлення календарів – відображення корпоративного стилю, місії та цінностей компанії. Таке видання наголошує на причетності власника до бренду, підвищує його лояльність.

Очевидно, що ця поліграфія має більшу важливість, ніж просто інструмент планування робочого графіка чи вихідних. Практичність у ньому щільно з’єдналась з маркетинговими та іміджевими завданнями, що потребує ґрунтовності у процесі розробки та виробництва.

Який календар варто замовити для своєї компанії?

Традиційно класифікація друкованих календарів проводиться з акцентом на місце, де розміщуватиметься видання. Виділяється три їх основні групи: кишенькові, настільні та настінні. У всіх однаковий функціонал, відрізняються лише оформлення та формат друку.

Кишенькові. Календар на замовлення цього виду відмінно підійде для проведення передноворічних рекламних акцій. Такий виріб має розмір 7х10 см і, як правило, залишається у отримувача набагато довше, ніж звичайні рекламні флаєри та листівки. Такі календарики носять у блокнотах, гаманцях тощо.

Настільні. Представляють велику групу, до якої входять будиночки звичайні та перекидні, пірамідка, кубик та ін. З урахуванням обмеженості площі вимагають детальної продуманості наповнення: воно має бути лаконічним, але змістовним. При виготовленні календарів даного виду переважно використовувати якісні та щільні матеріали, що дозволяють зберігати презентабельність виробу при постійному контакті з руками.

Настінні. Найпопулярніша група календарів на замовлення. Сюди відносяться одноблочні, що відображають лише один місяць; двоблочні, що показують поточний та майбутній місяці; та «хедлайнери» всього сімейства — квартальні. Саме друк календарів, які дають можливість бачити одночасно три місяці, є найзатребуванішим. Багато в чому це зумовлено їхньою максимальною практичністю.

Замовляйте календар, який вас виділить

Виготовлення календарів це ціле мистецтво. Необхідно врахувати безліч обставин, щоб отримати продукт, який виділятиметься на тлі численних «побратимів» та отримає бажану увагу та бажане місце на стіні.

Для початку чітко виділіть цільову аудиторію, де вона більше проводить робочого часу. Це дозволить визначитися, друк календарів якого з трьох типів вам краще підійде. Подумайте також над тим, які додаткові функції може мати ваше видання. Особливу увагу при друці календаря варто приділити титульному зображенню: воно не повинно бути перевантажене деталями, не має бути дуже яскравим і дратівливим. Підберіть щось витончене, але універсальне, що добре підійде будь-якому інтер’єру.

Друк календарів та їх загальний дизайн також мають бути на висоті. Тільки видання, в якому є креатив та душа, знайде свій відгук. Придумайте яскраву, але стильну концепцію. Здійсніть самостійно ідею в макет або зробіть календар на замовлення в організації, яка забезпечить бездоганне виконання задуму та якісну поліграфію. Обладнана сучасною технікою друкарня календарі будь-якого рівня складності виготовить у необхідному обсязі та у зазначений термін. Знайти таку не дуже складно. При цьому на друк календарів ціна може помітно змінюватись, але пам’ятайте, що дешевше — не завжди краще. А в даному випадку саме якість має бути у пріоритеті. Без нього будь-яка витрата коштів невиправдана.

Якщо вам потрібна друк календарів у Києві, прикладіть максимум креативу та зусиль, скористайтесь допомогою перевірених професіоналів — і тоді саме час рекламуватиме вас!

Бажаєте стати нашим клієнтом? Звертайтесь, наші менеджери завжди раді Вам!

Меню