
Друк календарів
Вперше друк календаря було здійснено ще 1448 року самим Йоганном Гутенбергом. Випущений продукт здійснив фурор не менший, ніж видана в той самий період Біблія. Тисячі видатних винаходів після цього отримало людство, сотні разів встиг змінитись на стіні плакат з датами та місяцями, але він так і не втратив своєї популярності. Хіба що значно розширив функціонал, перетворившись із засобу фіксації днів, що минають, на невід’ємний атрибут корпоративної культури та ефективного маркетингу.
Чому потрібен друк календарів?
Чим же такі добрі ці видання, які щороку кожна компанія, що поважає себе, і організація прагнуть замовити календар, щоб потім використовувати його як сувенірну продукцію?
Універсальність. Вони чудово підходять для всіх цільових аудиторій будь-якого бізнесу: своїх співробітників, ділових партнерів та клієнтів.
Таке широке охоплення передбачено природними характеристиками продукту:
- Відсутність обмеження за місцем використання. Кабінет керівника, учительська, кафе, коридор у квартирі – він є скрізь, де стежать за зміною днів.
- Практичність. Видання приносить конкретну користь, оскільки спрощує планування та організацію роботи.
- Тривалий період дії. Потрапивши на стіну чи робочий стіл, він пробуде там цілий рік.
Календар — це саме той подарунок, який ненав’язливий, але дуже ефективно представляє бренд. Достатньо лише при виготовленні календарів на замовлення продумати цікаву концепцію, розмістити на сторінках логотип, назву або контакти компанії — і ви отримаєте інструмент, здатний результативно виконувати два важливі завдання:
- Рекламування компанії. Якщо ви тільки виходите на ринок, він розповість про вас, послуги чи вироблені товари, змотивує до певних дій, підвищить впізнаваність бренду.
- Зміцнення іміджу. Виготовлення календарів – відображення корпоративного стилю, місії та цінностей компанії. Таке видання наголошує на причетності власника до бренду, підвищує його лояльність.
Очевидно, що ця поліграфія має більшу важливість, ніж просто інструмент планування робочого графіка чи вихідних. Практичність у ньому щільно з’єдналась з маркетинговими та іміджевими завданнями, що потребує ґрунтовності у процесі розробки та виробництва.